Kepada kawan2 sekalian... marilah sama2 kita sedekahkan surah al-fatihah ni kepada 2 keluarga kenalan kami yang telah kehilangan anak meraka pada hari ni...


Keluarga Suhaila Bt Miskam (Batu PahaT)
Ex-housemate saya semasa mengajar di Politeknik Dungun Terengganu.
Ini adalah anak beliau yang ke-3
Dari kabar berita yang saya dapat anaknya meninggal pada (040211) sehari selepas dilahirkan, punca kematian saya tidak ketahui sebab beliau masih bersedih...tak sampai hati pulak nak tanya banyak2..
Jenazah akan dikebumikan esok hari (sabtu 050211)


Keluarga Amri (Kuala Lumpur)
Officemate suami saya di Jabatan Warisan Negara
Ini adalah anak beliau yang ke-3 baru berumur 8 bulan (kalau x salah)
Apa yang kami tahu anak beliau meninggal pada (040211) disebabkan oleh sesak nafas secara tiba2.


Doa saya semoga kedua2 keluarga ni tabah menghadapi dugaan dari ALLAH... sesungguhnya setiap dugaan itu ada hikmah disebaliknya.....

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih sudi singgah disini...