video


Macam2 andaian kengkawan tentang ending cerita akasia 
TENTANG DHIA..... 
petang tadi dapat tengok last episod dengan tenang 
tanpa suara anak2 yang selalunya sibuk nak tengok cerita lain... 
ape lagi...cerita kartun le...

SssssEeeeDdddddIiiiiiiiiiHhhhhhhhhhhhh
 dengan ending dia... 
tak sangka Zikir akan temankn Dhia 
pergi untuk selama2nya.... 
tak sangka airmata aku mengalir.... 
sedih.....


p/s: cerita ini lebih terkesan dari OMBAK RINDU..... walaupun sad ending...
Hari ni keputusan PMR diumumkan diseluruh negeri...

Dalam keluarga besar kami... anak mak aku ade 8orang 7 dah kawin tinggal kakak aku sorang je yang belum kawin lagi....ade sape2 nak buat dia jadi adik or kakak ipar x? heee
Dari 7 yang dah berkahwin tu maka mak aku dapat la 24 orang cucu... ramai tak? 
kalau semua balik...peh....penuh rumah...tapi seronok maaa.... cume kene tahan telinga je la bile budak dah ramai2kn...

Tahun ni ade 4orang yang ambik exam besar.....

UPSR - dah umum beberapa bulan lalu...
Syuhada - 3A 2B ( SAINS & MATHS B)
Mashitah - 4A 1B ( BI - B )

PMR - baru je umum pagi tadi....
Sumaiyyah - 8A 1B (BAHASA ARAB - B)

SPM - baru abis exam minggu lepas...
Mustakim - tengah berfoya-foya....


Ni la gambar budak yang tengah tak sabar2 nak dapat hadiah dari sanak saudara... dah merangcang duit yang dapat nanti nak buat ape....
Sungguh mewah anak2 sekarang... dapat result yang baik.. dapat handfon baru...
zaman aku dulu takdepn... korang ade dapat tak?

Dia tanye kat aku malam tadi...
Sumaiyah: maksu dapat result nanti nak bagi ape?
Aku: 1A - RM 1 ringgit.... hhaaaa....ok tak ke kejam.... janji ikhlas.... heeee...