Setelah sekian lama aku tidak berblog kini terasa ingin kembali semula.. kalau dulu aku berblog cerita pasal semangat jiwa remaja kini aku berblog sebab teruja dengan blog2 ibu yang ber"BREAST FEEDING" (BF). Diorang2 ni dalam tak sedar telah menyuntik semangat aku untuk BF fathi (my 3rd) son secara exclusive, walaupun anak aku dah 3 orang ini adalah kali pertama aku bagi full BF buat anak aku. Kesian SYAFI & SOFEA tak merasa susu ibu dia (ade tu ade la...tapi setakat dalam pantang je....). KENAPA aku tak BF kan diorang nanti aku ceritakan dalam entry yang lain..


Untuk pertama kalinya aku perkenalkan anak2 ku yang cute miut..heee...







1 comment:

  1. Huhu Tahniah kerana memilih utk BF ur baby!!
    W/pun utk anak ke3.
    Sesama kita support utk BF baby kita ek.
    Keep sharing tau!!

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi singgah disini...