Hujung minggu memang sukar bagi aku cari masa untuk menulis... itu le kelemahan aku lepas ade anak...sebab tu blog aku yg dulu terkubur gitu je...
Ape yang best dihujung minggu? Sabtu aritu kami anak beranak pergi ke Time Square.. coz PapaYusri ade game bowling anjuran kelab jabatan tempat dia keje... Kami sampai lewat ckit kire2 game dah nk mule dah... mane takny dari seremban gerak kul9.20am game mule kul10.30am..kami sampai dalam kul 10.35am...kat highway tak usah cakap le bepe km/h???!!

Alhamdulillah kami sampai ngan selamat... Ape2 pn PapaYusri tetap jadi juara (haahaa..exsen siot..berlagak gile....)Papa sibuk main maknye sibuk melayan karenah anak... Ingatkan nak bawak anak2 g kolam KLCC tapi program dibatalkan...sebab masing2 naik je kereta trus lelap... lotih na agak eh...

Sunday..takde aktiviti yang best just bawa anak2 g palyground petang tu...tu pun kejap je dalam 1hour cz malamny PapaYusri g pertandingan mancing kat Kolam Jaros. Kesian PapaYusri 3x ikan makan umpan tapi satupn tak melekat...takde rezeki la makneny tu abang... Aku kat umah, melayan anak2 sambil menonton AJL2010.


Jom tgk keputusan penuh di bawah :
Juara AJL25 ( trofi dan wang tunai RM35,000)
Ana Raffali – Tolong Ingatkan Aku

Naib Juara (trofi & wang tunai RM15,000
MUH – Drama King

Tempat Ketiga (trofi & wang tunai RM12,000)
Hafiz – Noktah Cinta


Vokal Terbaik
Hafiz – Noktah Cinta


Persembahan Terbaik (trofi & wang tunai RM10,000)
Faizal Tahir

Komen aku : Faizal memang layak menang persembahan terbaik cz gimik yg dia buat terjun dlm air tu menjadi... tapi vokal terbaik tu aku rase ade orang lain yg lagi best contoh black dia bawa lagu sofea jean tu best giler... ape2 pn keputusan adalah muktamad...


0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih sudi singgah disini...